czwartek, 13 września 2007

Bóg... moja wiara!

Patrzę w niebo piękne gwiazdy mienią się tańczą
Księżyc spogląda swoim wielkim okiem rzucając blask
Spoglądam głęboko w swoje serce topie się w myślach
Szum ciepłego letniego wiatru
Snują się myśli takie piękne radosne i ciepłe

Wiatr mówi do mnie wesołą nowinkę
Gwiazdy migoczą do taktu
Księżyc oświetla mi drogę ścieżkę po której podążam
Czuję się tak blisko nieba Boga czuję jak On patrzy na mnie,
i na moje serce jak podsuwa mi myśli nie przeciętne kieruję do niego pytania…

Choć wiem że mnie słyszy nie może odpowiedzieć
Choć wiem że widzi to i tak nie odpowie.

Wierzę w niego i w to że jest…
Bóg... moja wiara!

1 komentarz:

  1. Widzi, widzi wszystko...
    Słyszy nawet najcichszy szept...
    Jest, zawsze przy nas jest...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.