sobota, 7 listopada 2009

Przyszłaś do mnie jak wiosna



Przyszłaś do mnie jak wiosna
rozwiane włosy błękitne iskrzące oczy
w Tobie widziałem cząstkę siebie
w tobie widziałem moją nadzieje
Zieleń traw, słowiczy śpiew
we mnie szybko płynie krew
a serce bije jak szalone
tak niesamowicie rozweselone.
Potok słów, płynie rwąc i szumi
moje dłonie pragną Cię
tak bardzo to wiem.

Przyszłaś jak wiosna
taka uśmiechnięta i zadowolona
letni szept, i gwiazdy to widzę w Tobie.
Konwalii i niezapominajki
dla Ciebie grają uliczne grajki
pagórki, i wzniesienia
tak kojarzy mi się potęga twojego imienia.

Najpiękniejsze są chwile
kiedy siedzimy razem
grając szaloną melodię
słowami i wspólnymi fenomenalnymi myślami.

Zaśpiewam Ci piosenkę
a te słowa niech to będzie nagroda
bo miłość istnieje
bo życie to cud
a dla Ciebie ten bukiet słów.



4 komentarze:

  1. No proszę przyszła i pokolorowała Twój świat czyniąc go lepszym.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witaj Kamilu widze ze wena tworcza wrocila piekny wiersz :) tez bym chciala taki otrzymac od ciebie moze nastepne wyzwanie dla ciebie nappisz dla mnie wiersz pozdrawiam cieplutko Asia

    OdpowiedzUsuń
  3. dobraxxduszyczka7 listopada 2009 21:25

    pieknie napisane...mam nadzieje,ze wreszcie przyszła i zagościła na dobre.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.