sobota, 6 grudnia 2008

Proszę nie płacz...



Proszę nie płacz nie mów mi łzami swymi
ten świat nie stworzony tak - nie płacz
wiem ile przeszłaś, jak bardzo cierpisz
oddam Ci wszystko co mam tylko nie płacz
jestem sam, powiedz zrobię wszystko - nie płacz
choć przytulę cie, proszę
nie płacz nie płacz nie płacz

Ofiaruję Ci marzenia, ofiaruję miłość
wysłucham, ja Ci pomogę - cierpisz wiem
pozwól spojrzeć sobie w oczy
zaufaj mi
ja pomogę Ci
Wiem skrzywdził Cię wiem
to boli
proszę nie mów do mnie łzami
nie płacz nie płacz nie płacz
Zapomnisz ja pomogę, zabiorę cię pod skrzydła pokaże jak wygląda prawdziwy dom
nie roń swych cennych łez
nie zniosę tego nie mogę wytrzymać
moje serce płaczę razem z Tobą
nie roń więcej kryształowych łez
bardzo proszę nie płacz...
                                                                                               

3 komentarze:

  1. Prosiłeś a ja płakałam
    patrzyłeś oczami pełnymi smutku
    twoje serce również łkało
    i choć tak bardzo tego nie chciałam
    płakałam płakałam płakałam

    Nie obiecuj proszę, że zapomnę
    to tak bardzo bolało...
    nie obrzucaj mnie marzeniami
    Po prostu bądź

    A nie będę już płakała..

    Tak jakoś mi naszło po przeczytaniu "Proszę nie płacz..."

    popłakałam się naprawdę :/

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam anonimową autorkę, piekna odpowiedz do mojego wiersza przeczytałem chyba z 6 razy by dobrze zrozumieć te słowa. Chciałbym się dowiedzieć kto ma taki talent i kto odpowiedział na mój wiesz, jesli autorka :) tutaj zerknie jeszcze raz proszę o coś więcej niż anonim...
    Przykro mi że naprawdę płakałaś nie spodziewałem się że taką siłę mają te słowa.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie trzeba słów
    Nic nie mów
    Uciszmy płaczące szepty -
    milczeniem

    Nie mów nic, proszę
    Nie czas na rozmowę
    Daj dłoń swoją mojej -
    drżącej dłoni

    Pomilcz ze mną, błagam
    Nie pragnę więcej
    Tylko spójrz w oczy moje -
    widzisz płaczące serce?

    Zamknij usta swoje
    Niech słowa z nich nie płyną
    Przytul twarz swoją do mojej -
    mokrej od łez twarzy



    Twoje słowa uderzają w serce
    Trafiają tam, gdzie mieszkają wszystkie uczucia...
    W sam środek ogniska

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.