środa, 8 października 2008

Kochjąc trzeba czuwać...


Kiedy Ty mrużysz oczka szykując się do snu
kiedy twoja piękna twarz układa sie do podusi
Kiedy okrywasz swoje cudowne ciało kołdrą bialutką
kiedy słyszysz dźwięki muzyki, tykanie zegarka

To wtedy ja choć nie wiesz o tym jestem przy Tobie 
nie powinienem mówi bo to sekret mój najgłębsza tajemnica
słyszysz puk...puk...puk... wsłuchaj sie w cisze a wtedy usłyszysz
bicie swojego serduszka, wiesz to ja w nim jestem 
cząstka mnie pozostaje w Tobie. 
Nie jesteś sama kiedy śpisz
ja przy tobie czuwam jestem duchem
 choć fizycznie mnie nie ma
choć nie dotykam nie przytulam Cię czuję twój oddech
miedzy nami jest coś czego nie widzę
 czegoś czego nie mogę dotknąć,
ale wiem że łączy nas wieź tak bardzo potężna
miłość nie wiem jak ją określić jak ją przedstawić
lecz wiem ze ona jest wiem ze ona łączy ona każe mi czuwać

Kiedy ja zamykam oczy
 kiedy układam się do snu
kiedy przeminął cały dzień 
Przykładając poduszę do twarzy 
przed oczami mam twój obraz jakże wyrazisty
wtedy przelatują chwile razem 
dłonie, usta kiedy się przytulamy
kiedy ty na mnie patrzysz jak się śmiejesz
jak pijesz herbatę jak odstawiasz kubek 
na sekundę przed snem to właśnie widzę 
te sekundy pozwalają mi Cię kochać 
jeszcze mocniej nie pozwalają wątpić dają silę by czuwać...

CZUWAJMY NA TYMI KOGO TAK BARDZO KOCHAMY
ABY ICH ZYCIE BYLO SZCZESLIWE WTEDY I NASZE BEDZIE!!
!

1 komentarz:

  1. Choć nie widzisz oczu moich
    Choć nie słyszysz szeptu mego
    Ja tam jestem
    Obok serca Twego
    I czuwam czuwam
    Czekam na Twój sen
    Choć nie czujesz oddechu mojego
    Choć nie widzisz, jak uśmiecham się
    Ja ciągle tam jestem
    Otulam kołdrą Cię
    I czuwam czuwam
    Czekam na Twój sen

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.