wtorek, 13 kwietnia 2010

Tęsknie


Tęsknie z miłości, brakuje mi Ciebie - słyszysz?
ten stukot mojego serca, potrzebuje!!!
Twojego jednego spojrzenia, małego przytulenia.
Tęsknie wieczorami płacze wiesz o tym?
Siedzę i myślę gdy byliśmy razem w uścisku,
kiedy plotły się wianki ze słów miłości.
Oglądam nasze zdjęcia, wtedy uśmiecham się
dlaczego to robię?
Uśmiech dawał mi nadzieje, dawał lek na zwątpienie.
W snach do mnie przychodzisz,
i wiesz! - nie chcę obudzić się.
Już za kilka chwil spadnie dla mnie gwiazdka
bo wyciągnę ręce, zobaczę że sen prawdą jest.
Pocałuję Cię, z ramion nie wypuszczę
serduszko spokojne, łzy popłyną
lecz z radości, odejdą tęsknoty i przykrości.

2 komentarze:

  1. Taka pustka boli najbardziej, ale czas i ją zatrze.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mija czas, a my myślimy, że ta wielka tęsknota juz za nami...
    Wystarczy jedna chwilka, jeden krótki dźwięk głosu ukochanej osoby, wystarczy jedno spojrzenie na jej twarz i... wszystko powraca... Czasem wystarcza nawet sama świadomość tego, że jest gdzieś w pobliżu...
    Tęsknota... Cichnie na jakiś czas, ale potem znowu krzyczy i nie daje o sobie zapomnieć

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.