czwartek, 13 września 2007

Nie nawidzisz mnie...

Nie nawidzisz mnie...
Nie możesz patrzeć na me oczy
Nie możesz znieść widoku

Wbijasz nóż w serce swe przypominasz sobie jak raniłem Cię
Nienawiść jest przepełnia serce twe...
Dobrze wiesz że tak jest!

Twoje oczy otwarte spoglądają w inny świat
Próbujesz zapomnieć mnie jak brałem i tuliłem twoją dłoń
Nie możesz patrzeć na mą twarz
Próbujesz zapomnieć nie winię Cię
Lecz moje myśli ciągle z Tobą są - przecież wiesz

Chcę wziąć Ciebie w swe ramiona
Chcę poczuć Cię coraz bliżej
Chcę poczuć dotyk twój
To tylko tak nie wiele
Tęsknię za Tobą widzę Cię w każdy dzień w każdej chwili mej
Czekam na dzień w którym twoje usta dotkną mnie…

1 komentarz:

  1. Prawdziwa miłość jest w stanie wybaczyć wszystko...
    Kiedyś nie wierzyłam w te słowa...
    Dziś, kiedy juz wiem, czym jest miłość, kiedy znam jej wszystkie twarze, od radości aż po ból, wybaczyłabym...
    Wybaczyłabym wszystko, bo miłość potężna jest... Lecz chyba nigdy bym nie zapomniała jak smakuje ból, który ze sobą przyniosła...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.