czwartek, 13 września 2007

Wspomnienia



Teraz tylko pytanie ile jestem wart
Czasem warto wspominać dni kiedy było się razem
Kilka wspaniałych wrażeń spełnienie marzeń

Kilka smutnych łez to wszystko przydarzyło mi się
Pamiętam każdy sen z Tobą każde westchnienie to było takie piękne
Spoglądam w niebo i pytam się dlaczego tak komplikuje sobie życie.

Teraz tylko samotność on mi pozostała
Zamykam serce udaje że nic nie czuje samego siebie oszukuje
Jestem obojętny na całe życie zamykam udaje że nie słyszę
To nie jest najlepsza chwila na wylewy smutku

Dlaczego nie utulisz już więcej mnie do snu
Dlaczego nie zaszepczesz coś wspaniałego
Dlaczego cię już nie zobaczę

Pocałunki słowa że już nas nic nie rozdzieli
Pamiętam marzenia pocałunków słodki smak
Już zapomniałem jak to jest kiedy byłaś ze mną
Wracam do wspomnień tych pięknych lat byłaś dla mnie najpiękniejszy polny kwiat.

Tak nie wiele mogę dać ty jednak ciągle milczysz
Ja pytam ale odpowiedzi ciągle brak
Słońce dla mnie oczy zamknęło żal potężny wzniósł mur
Wołam do ciebie to mój ostatni dzień…
Wspomnienia...




1 komentarz:

  1. Wspomnienia...
    Gdy chce się je wyrzucić, plączą się pod nogami... Ciągle o sobie przypominają. Po co? Aby znów serce zranić?
    Wspomnienia...
    Choć są piękne, choć tak tęskno do nich...
    Chcę zapomnieć...
    Dziś wiem, że to jedyna droga... Nie ma innego wyjścia...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.