sobota, 29 września 2007

Obejmę dziś Cię
nie powiem nic sama będziesz wiedziała
Będę mówił sercem całym
będziesz czuła jak mocno Kocham
Spojrzymy sobie w oczy wyszeptamy słowa
potem tak jak zawsze będziemy razem witać nowy dzień.

Gdzie jesteś gdzie szukam Cię w mym śnie.
Wyciągam Twoją fotografię patrzę na nią z ogromną miłością.
Kiedy Cię spotkam kiedy odnajdę Cię
Wspomnienia pokazują mi twój piękny obraz
Tęsknię tak! dałem Ci siebie oddałem duszę
Do mnie wróć błagam Cię
Przyszły jesienne dni w moich oczach same łzy
W moim sercu nadal jesteś tylko Ty…
Do mnie wróć błagam Cię bądźmy tylko razem.
Wierzę porywa mnie tęsknota do Ciebie
Minęło tyle czasu nie myślałem że stracę Cię…
W moich żyłach płynie twoja krew
W moim sercu mieszkasz Ty
Ja bez Ciebie nie mam szans …
słowa tak wiele pokazują


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.