czwartek, 20 grudnia 2007

miłości nie miałem...



Przechodziłem brzegiem morza marzyłem
wzburzone fale cudowny zachód słońca patrzyłem
piasek pod stopami wiatr we włosach czułem
lecz byłem tam sam tylko ja i cały mój świat…

wspinałem się po górach marzyłem
cudowne białe szczyty zielone lasy słońce na niebie patrzyłem
skały tak trwale jak stal wiatr był mi jak brat czułem
lecz byłem tam sam tylko ja i cały mój świat…

pływałem po jeziorach marzyłem
falowanie wody szum trzcin piekące słońce patrzyłem
śpiew ptaków krzyk kaczek zimna woda czułem
lecz byłem tam sam tylko ja i cały mój świat…

byłem w tylu stronach tak bardzo marzyłem
tak wiele czułem tyle myślałem nadzieje odbudowałem
lecz byłem tam sam bo miłości nie miałem…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.