czwartek, 20 grudnia 2007

patrzę na to zdjęcie...wyryte na cmentarnej mogile..



moje serce jedyne tak bardzo zapłakane
moje myśli ukochane moje słowa zapomniane
moja nadzieja zgasła moja twarz pobladła
dusza moja upadła właśnie jedna łza teraz teraz spadła
tak teraz to wiem że tak bardzo cierpię
lepie z kawałków swoje serce krzyczę i palę na twoim grobie znicze
patrzę na to zdjęcie żyletka jedno proste cięcie
skrzywdzone moje serce moje Zycie przekreślone
marzenia nie zrealizowane wszystko przegrane…



dlaczego to zrobiłaś dlaczego siebie życia pozbawiłaś
wiesz kim dla mnie byłaś wiesz ile znaczyłaś
tak bardzo cie kochałem lecz odwagi powiedzieć Ci nie miałem
ja nie myślałem ja kochałem teraz to wiem gdy już Ciebie nie ma…
komu teraz powiem komu teraz w oczy spojrzę
kogo pocałuje kogo szacunkiem obdaruje
jak ja teraz tych złych chwil żałuje
w myślach przy tym grobie teraz opłakuję
i obiecuję że nie długo i ja też do ciebie zawędruję…



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.