środa, 12 grudnia 2007

Nie usłyszałem twego głosu... nie czułem spojżenia...



Nie usłyszałem twego głosu nie czułem twego spojrzenia nie widziałem uśmiechu
piszesz do mnie kilka słów co dnia moją drogą bym chciał żebyś szła
W mych myślach zatapiała swoje serce żebyś kiedyś choć za kilka lat była ma...

Te kilka słów tych kilka chwil to moja droga setki mil
jestem szczęśliwy jak piszesz czuję ze jesteś czuje ze mogę Cię mieć choć na chwilę
na te kilka sekund kilka minut kilka nie zapomnianych dni
Pozostają jak na razie niespełnione sny godziny bez Ciebie minuty bez słów.

Zauroczenie piękne wspomnienie wczorajszych słów
czekam już marze w snach żebyś była obok mnie ,
ale ja wiem to nie możliwe jest choć i tak czekam na jedno słowo na piękne westchnienie
spełnienione marzenie..



 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.