poniedziałek, 24 grudnia 2007

tyle zostało z naszej miłości….


Dotknęłaś mojej dłoni spojrzałaś głęboko w me oczy
wiedziałem co chcesz powiedzieć
słowa te które odzwierciedlą tamtą chwile słowa tak cudowne miłe…
patrzyliśmy na siebie tak głęboko nic nie mówiąc
tej chwili nie zapomnę chciałbym zadać jedno pytanie Panu Bogu
dlaczego teraz nie możemy być razem?
Tam ta chwila nie pozwala mi zapomnieć
od tamtego momentu moje życie zmieniło się całkowicie
wszedłem w nowy etap ta nowa droga to cierpienie
dałem Ci swoje serce zaufałem bezgranicznie
a teraz jestem sam … - czy tam musiało być

Pojedynczy kubek z herbatą ramki bez zdjęć
telefon bez wiadomości same tylko przykrości…
Nie czuję twego zapachu nie widzę uśmiechu
nie ocieram twoich łez nie tule w mych ramionach
nie czytamy razem moich przelanych słów
nie trzymam Cię za rękę nie stoję z Tobą przed Bogiem…

Gdy oczy zamknę chcę płakać moje łzy same lecą
czuję jak inaczej bije moje serce czuję taką przeogromną pustkę
teraz chciałbym przeprosić za każdą zła chwilę choć nawet i za ta w której nie zawiniłem
chciałem żebyś czuła się u mego boku jak w niebie lecz kazałaś mi zapomnieć Siebie…

Czy pamiętasz jak w mych ramionach płakałaś ja ocierałem twoje łzy płakałem
płakałem bo tobie było źle płakałem bo nie mogłem wytrzymać nie wstyd mi łez
gdy ty tak pięknie się uśmiechałaś mi było tak dobrze teraz już tego nie widzę…
Nie mogę wyrazić tego co straciłem tego jak mocno kochałem a teraz jak mocno cierpię
nie miałem nic bardziej cenniejszego nie miałem nic bardziej wartościowszego miałem prócz Ciebie
przeżyłem z Toba tyle dni tyle cudownych chwil teraz pozostała mi droga samotności i setki nie do zapomnienia chwil.
Moje życie było w twoich rekach miałem marzenia które były do spełnienia teraz pozostały tylko wspomnienia… - tyle zostało z naszej miłości….




1 komentarz:

  1. Skoro miłość od śmierci silniejsza, to czemu... umarła?
    Dlaczego odeszła, opuściła serce?
    Jak nagle i szybko się pojawiła, tak i odeszła, bez uprzedzenia...
    Dlaczego...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.