wtorek, 18 grudnia 2007

***wiesz co teraz płynie cichutko?***



Powiedz co mi pozostało z twoich wielkich słów łzy ciche wspomnienia

Złamane serce przekleństwo mojego imienia…

wiesz co teraz płynie cichutko? w sercu wygasa to wszystko te piękne chwile powiedz dlaczego ich jest tyle… dlaczego życie jest takie nie miłe po co ja w ogóle żyje…

Kiedyś potrafiłem mieć nadzieje potrafiłem kochać całym swoim sercem ufałem bezgranicznie teraz tego już niema… tyle czasu tyle dni i tyle chwil…

Próbuję zapomnieć jak kochałem próbuję wymazać twój obraz lecz to nie udaj się.

Tego dnia w tulona byłaś w jego ramiona tego dnia zanikły marzenia
Ja Cię kochałem tylko tobie ufałem lecz ty złamałaś moje serce moje myśli i sny… teraz bądź z nim teraz nie przepraszaj nie mów pozwól mi zapomnieć – chcę zapomnieć..

W tobie pokładałem nadzieje w tobie odzwierciedlałem to co dobre dzięki tobie miałem uśmiech na twarzy!
przez ciebie teraz płaczę jedna druga trzecia kolejna łza...

Obwiniam Cię za te nie spełnione marzenia zabite wspomnienia odebranie życia tchnienia miłości prawdziwy sens i nadzieje na przyszły dzień...





Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.