piątek, 15 sierpnia 2008

Czy Ty kochasz mnie?



Czy Ty kochasz mnie?
budząc sie i tuląc w obięcjach trzymamy się!
powiedz mi, że warto jest żyć
spójrz głęboko w oczy me!
powiedz że bardzo kochasz mnie!

Słów można powiedzieć kilka, pocałunków dać tysiąc być blisko siebie,
ale czy to znaczy ze kochasz?
Czy twoje serce raduje sie na mój widok?
czy moje słowa budzą zainteresowanie?
Czy pocałunki są niebem delikatne?
czy czujesz coś pięknego tak nieskazitelnego ?
twoje serce bije mocniej czy w snach widzisz mnie?

Gdy smutno jest czy winisz mnie, i czy wtedy wiesz także że kochasz mnie
gdy dni przepełnione szarością deszczową pogodą czy wtedy też wiesz?
Co czujesz gdy jestem obok gdy idę z Tobą?
kiedy razem jesteśmy kiedy razem przytuleni,
kiedy razem wzdychamy gdy rano łyk herbaty pijemy,
gdy się żegnamy czy wtedy wiesz ze kochasz mnie?
tęsknota, zazdrość, złość czy wtedy wiesz, co czujesz?
jak mocno wierzysz? czy marzysz?
Czy moja osoba sprawia że jesteś szczęśliwa?
Czy rozumiesz mnie bez słów ?
zerkam na Ciebie Ty wiesz co chcę powiedzieć?
Trzymam Cię za dłoń delikatną
czy czujesz wtedy nie tylko dotyk ale coś więcej piękną więź,
która łączy nas dwoje czy rozumiesz gdy mówię?
a gdy szepcze kilka słów czy ty wtedy wiesz?
że kochasz mnie?



4 komentarze:

  1. im here because of few cents for you. just dropping by.

    OdpowiedzUsuń
  2. To the owner of this blog, how far youve come?You were a great blogger.

    OdpowiedzUsuń
  3. Yutarets! kasagad bah!

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne! I skłaniające do poważnego zastanowienia się nad pewnymi sprawami...
    Mam nadzieję, że właśnie tak Cię kocha. I że tak Ty kochasz ją.

    Pozdrawiam,
    Gosia

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.