czwartek, 28 sierpnia 2008

Dziękuję...



Czasami chciałbym powiedzieć Ci dziękuję
za chwile spędzone razem za to że słuchasz mnie
jesteś kiedy potrzebuję Cię
Aniołem z mojego najpiękniejszego snu
Oddał bym Ci swój świat
podarował orchidei kwiat
przy Tobie wiem czy smakuje miłość
ten pierwszy raz pocałunku smak
chcę być Tylko z tobą chcę byś była mą nagrodą
moją życia osłodą...
Dziękuje Ci za wszystko co istnieje
Za słońce poorane i ten jeden promyk
Za tysiąc gwiazd i jeden księżyc
Dziękuje za miłość twą
ciepłe spojrzenie za te wszystkie razem dni
dziękuje i za wszystkie łzy
bo one też nauczyły mnie wiele..
Bez Ciebie nie było by tego świata
bez Ciebie ja bym nie istniał
moja nadzieja by upadła
zwątpił bym w swojej wierze
nie czuł bym niczego był bym zimnym głazem
tym samym obojętnym kamykiem
którego spotykasz co dzień na swej drodze.
Dobrze że wybrałem tą ścieżkę
którą podążałaś ty bo spotkałem tam Ciebie
i teraz naprawdę nie żałuję bo spotkałem osobę która bardzo mocno moje serce rozkochuje...




1 komentarz:

  1. No no, super :D. Będę częściej wpadać, bo bardzo ładnie piszesz. Pozdrawiam :) (www.motileek90.blog.interia.pl)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.