środa, 19 listopada 2008

Miłość część trzecia


Nie muszę mówić nie muszę nic robić,
patrzeć i myśleć co będzie jutro bo żyję miłością
zakochałem się tak tylko to wiem
nie ważne ile zjem
nie ważne ile śpię
ważne że zakochałem się
tak wiem oszalałem nie tylko po prostu sie zakochałem...

Czekałem nie chciałem może nie wiedziałem
czy jeszcze potrafię a jednak teraz już wiem,
że zaufać umiem i kochać też
ale nie wiem co mi jest
chce żyć z życia czerpać całymi rękoma
zawiązać buty sznurówkami długimi
ruszyć w drogę ciepłych słów ,
splecionych dłoni,
wspólnych marzeń,
jedna chwileczkę wezmę jeszcze tylko bluzeczkę
dla mojej tej jedynej bo gdy będę szedł brzegiem rzeki
założę jej ciepły sweter,
żeby zaraziła się zapachem euforii mej...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.