niedziela, 7 grudnia 2008

Kobieta = Anioł Wiersz do tych co zapominają kogo mają,,,,



Wiesz kim jest ona która ufa Ci
czy rozumiesz kogo przy sobie masz
sprawiasz jej ból, płacze przez Ciebie
roni łzy, a jednak dalej kocha Cię
trwa przy Tobie w bólu i radości
powiedz jak się czujesz gdy ona uśmiech się
co czujesz gdy patrzy w oczy twe tuląc się
Ona jest aniołem stworzonym przez Boga
Nie masz pojęcia ile cierpi kiedy rodzi wasze dzieci
Kiedy dotyka twojej twarzy
trzyma twoją dłoń płacze razem z Tobą
Mówisz wiele słów bardzo przykrych słów
robisz wiele rzeczy wbrew niej nie pomyślisz
że ona oddała by wszystko byś był szczęśliwy
Nie mówisz że kochasz, odchodzisz kiedy Ona
potrzebuję twoich słów, wsparcia, rozmowy.


Pamiętasz gdy pierwszy raz pocałował Cię
wiesz co to znaczy zakochać się, a wiesz że miłość
jej jest inna niż twoja, twoje słowa brzmią
mocniej, twój dotyk czuć silniej, a wzrok potrafi
trafić w jej serce, jeden kwiatek dwa słowa
czasami dla niej to najpiękniejsza nagroda.
Doceń to wszystko co Ona robi dla Ciebie
odłóż honor , ocknij się
uświadom sobie kim jest twoja przyjaciółka,
dziewczyna, narzeczona, żona... - kobieta


3 komentarze:

  1. hej:) swietny blog:) zadymiscie piszesz... szkoda tylko ze nie kazdy moze tu trafic i przeczytac, bo naprawde daje do myslenia to co piszesz.. pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam Cie serdecznie...

    Przez przypadek trafilam na Twoj blog, nie jestem osoba, ktora interesuje sie pisaniem wierszy, poezja, itp. jednak cos mnie podkusilo aby przeczytac... kilkanasie Twoich wierszy.
    Mam nadzieje, ze nadal bedziesz tak pisac, i ze zawsze bede mogla przeczytac tak fantastyczne i poruszajace slowa... zaluje tylko ze dopiero teraz tutaj trafilam, mam duzo do nadrobienia... cale dwa lata Twojej tworczosci spisanej wlasnie tutaj...
    Zaczelam od roku 2007, wiem juz co bede robic w wolnych chwilach ;) Chyba szybko to nadrobie.
    Twoje wiersze na prawde mnie wzruszyly i daly wiele do myslenia, jedne to jakby moje mysli ubrane w slowa, inne zas daja nowe spojrzenie na swiat i otoczajace nas problemy.
    Szkoda, ze trudno trafic na taki blog, mysle, ze wielu ludziom bardzo by pomogl...
    Zycze spokojnych Swiat z rodzina przy boku, wciaz takiej samej wiary w Boga i zawsze takiej lekkosci w pisaniu.
    Pozdrawiam
    j.k.t.k.z-e

    OdpowiedzUsuń
  3. Często bywa tak, że doceniamy wartość drugiego człowieka dopiero, gdy go utracimy...
    Zamknij oczy istoto ludzka, otwórz swe serce, bo to właśnie serce widzi głębiej.
    Zakryj uszy człowieku, niech serce słucha, bo to do niego docierają najcichsze szepty duszy...

    Cudownie piszesz... Potrafisz uczucia ubrać w słowa.
    Uwielbiam poezję, ona jest częścią mojego świata.
    Zatrzymam się na dłużej w Twoim pięknym ogrodzie, bo znalazłam tu kojący spokój

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.