czwartek, 23 kwietnia 2009

Rozmowa z Bogiem



Stoję przed Bogiem modląc się 
Dobry Boże wysłuchaj mnie 
Kilka słów, krótkich zdań.
Boże pragnę byś chwycił mnie za rękę
Pokazał mi prawdziwą drogę 
przeprowadził przez ciemny las.

Modlitwa moją szczerą rozmową
Sumienie słyszę jego szept,
wtedy czuję winę za popełnione grzechy.
Krzyż który dźwigam staję się leciutki
Każdy koralik różańca mówi mi
módl się i wstawaj, dalej idź...

Modlitwa dzięki niej potrafię jakoś żyć
czasem modląc się przez czyste łzy
czasem z radości i woli wdzięczności.

Modlitwa ona daje mi nadzieje
kiedy są takie dni jak ten
gdzie upadam na kolana
i nie chce mi się tutaj być
wtedy klękam i modlę się 
By dobry Bóg wysłuchał mnie. 


1 komentarz:

  1. Modlitwa,to ona dodaje sił, gdy chęci do życia już brak.
    To ona Nadzieją, że nadejdzie ten dobry czas.
    Bóg zna nas najlepiej, obrał nam drogi.
    To Bóg zna nasze smutki, radości i trwogi...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.