niedziela, 8 listopada 2009

Z Tobą


No chodz do mnie chodz 
przytulę mocno Cię,
pocałuje, i plecy pomasuje.
Zrobię dla Ciebie
ciasto z rodzynkami
z czekolady kawałkami.
Kupię Ci kwiatów bukiet
róż i fiołków
tulipanów i konwalii.

Nie potrafię żyć w spokoju
kiedy nie widzę Cię
potrzebuje twojej bliskości
kilku słodkich słów
tylko Ty do mnie mów.

Dziś rano wstałem i myślę o Tobie
po głowie sie drapie co ja tu bez Ciebie robie...

No choć do mnie choć
tak mocno przytulę Cię.
Będziesz ze mną cały Boski dzień.
Szeptać tak mogę Ci
cały czas, niech istnieje nasz świat.


7 komentarzy:

  1. Jeśli to dla kogoś...
    To proszę - popraw to choć na chodź...!
    Pozdrawiam ciepło...
    A.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze już to robię przeoczyłem taki błąd ale obciach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdemu może się zdarzyć...:)
    A.

    OdpowiedzUsuń
  4. Szczęściara z tej osóbki o której tak piszesz;)

    OdpowiedzUsuń
  5. dobraxxduszyczka9 listopada 2009 08:46

    zgadzam się z Ninką:)szczęściara...

    OdpowiedzUsuń
  6. ooo dzięki ale nie trzeba, roze-na prawde nie musisz.. ciasto-niekoniecznie.. wystarczy mi jedna wiadomosc w skrzynce mailowej. pozdrO!

    OdpowiedzUsuń
  7. Czytając ten wiersz, czuję jak uśmiech cichutko zakrada się na usta :)
    Jest w nim tyle miłości, tyle radości ze wspólnie spędzonych chwil :)
    piękne

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.