wtorek, 22 grudnia 2009

Złamane serce


Podarowałem Ci serce ty złamałaś je
oderwałem się od ziemi gdy zakochałem się
wtedy nie wiedziałem, nawet nie myślałem
po prostu się w Tobie kochałem.
Nadzieję miałem ogromną
czułem gwiazdy i słońce
każdy dzień to spełnienie marzeń
a Ty do mnie to koniec.

Złamałaś mi serce
za to wszystko w podzięce.
Za moją miłość, i wirujący świat
kim dla Ciebie byłem?
Tego się właśnie dowiedziałem.
Złudne nadzieje to miałem
Teraz już zapomniałem
o gwiazdach i niebie
o uśmiechu w słońcu.
Wspomnienia powodują łzy.

Zagubiony w tym świecie
życie zatraciło sens.
Teraz już wiem upadłem.
Złamane serce boli do dziś
lecz Ty teraz bawisz się
i zapomniałaś że zabiłaś
już dawno mnie.

2 komentarze:

  1. Każdy kto kochał doznał chociaż takie gostanu i nikomu takiego nie życzę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Stać się dla ukochanej osoby kimś obcym, stać się niechcianym wspomnieniem...
    To naprawdę boli...

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.