czwartek, 27 stycznia 2011

Nasze dni

Wędrówka
Byłem z Tobą na wielkim szczycie,
pod wielkim Krzyżem,
nad wielkim jeziorem,
  w zamczysku,
w starym grodzisku.
Wspinaczka
Prowadziłem Cię za dłoń.
Gdy w zoo za ogrodzenia wyglądał słoń.
Tam nad rzeką, za drewnianym mostem,
zdejmowałem Ci z nóg zielone wodorosty.
Płynąłem z Tobą starą tratwą,
szerokim Dunajcem,
modliłem się z Tobą
trzymając w dłoniach różańce.

Teraz w Kościele stanę obok.
Przyrzeknę na zawsze że Kocham 
I nie zdradzę, i będę wierzył
  w naszą wspólną wielką miłość.

8 komentarzy:

  1. Jeśli dobrze zrozumiałam przesłanie, to dziś macie wyjątkowy dzień swego życia, wszystkiego pięknego i dobrego Wam życzę;)))

    OdpowiedzUsuń
  2. Ps. Jutro znaczy, pomyliłam piątek z sobotą;:/

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne zdjęcie Giewontu.Przypomniała mi się wakacyjna wspinaczka na ten szczyt, nigdy więcej tam nie wejdę, te łańcuchy mnie przerażają.
    Wszystkiego dobrego Kamilu na nowej drodze życia!

    OdpowiedzUsuń
  4. Witam, Wszystkich komentujących :) moja nowa droga życiowa rozpoczyna się 19.02.2011 roku :) ale atmosfera już mi się udziela. Giewont Gwiazdeczko tak cudowny szczyt ale sztuczne upięcia byłem przerażony, ale potem jak już usiadłem obok krzyża to zaparło mi dech w piersi całym rozciągającym się widokiem.

    OdpowiedzUsuń
  5. Życzę Wam wszystkiego, wszystkiego najlepszego:):) Niech wasze życie będzie o wiele bardziej wspanialsze niż widok z Giewontu:)

    OdpowiedzUsuń
  6. 19 lutego:) data mi niezmiernie bliska - ...dzieścia kilka lat temu pojawiłam się na świecie właśnie tego dnia;):):)

    Moc życzeń i wszystkiego dobrego Wam życzę:)
    La

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuje LA choć nie wiem kim jesteś :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  8. O seu blog é ótimo, muito obrigado. Eu vou continuar seguindo.
    dzięki

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.