sobota, 8 lutego 2014

Teraz ten świat


Tak dawno nie widziałem wschodzącego słońca
z szelestem papieru i zapachu atramentu,
pośród tego czasu, wydarzeń i zapomnianych marzeń.
Jestem innym człowiekiem bogatym o każdy dzień
oddychający do granic nowych chwil i zdarzeń.
Nowe myśli, kroki bogatsze w spojrzeniu na świat
pewniejsze myśli nie wątpliwie nowy smak.
Wróciłem do świata oplecioną muzyką
tak jak za dawnych lat jest na to czasem czas.

Tęskniłem za tą chwilą - ukłonem do drzwi
w których widzę cień nowych słów wydobywających się z ust.
Czuje się jak? Jak smak po raz pierwszy twojego wyjątkowego - ciała.
Dreszcz nowych słów i tych wszystkich gromadzonych myśli
widzę pewien sens ułożony w całość wiernych spojrzeń.

Biegnę przez życie, dostrzegam więcej, mocniej - silniej
Przechodziłem  wiele razy tuż obok, tego miejsca
nie wiedząc czy jeszcze potrafię, pokusa była silniejsza
zasiadam jak za starych lat, tworze na papierze świat
zapisując czas, pośród godzin a niech tam...

Czy przyjdzie jutro tego nie wiem, pewny nie jestem
ale ta chwila jest ważna - nie ma przeszłości i przyszłości
jest ten czas, moment uleci do nieba gwiazd - minie bezpowrotnie
tutaj i teraz nie ma historii i fabuły.
Teraz - to najlepszy czas nie szukając tego co zaginęło, zapomniane
było minęło - rozpoczął się nowy teraźniejszy świat.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.