niedziela, 8 lutego 2015

Serce i rytm...



Kiedy zamykam oczy słyszę twoje bicie serca gdzieś tu!
Nie smuć proszę się, ja tak wiele teraz powiedzieć chcę!!!!
Przytulam Cię w swojej głowie!
 Dotykam twojej dłoni,
leżę obok, pragnę-przytulam się...
Nocą kiedy przyjdą złe sny, grymas na twej twarzy
Zbudzę i pocałuję Cię.
Złapię w ramiona, otrę czasem twoje ze zmęczenia łzy.
Kiedy zrobi Ci się chłodno, okryję Cię kocem swojej troski,
a wiatr wiać będzie tak silnie niosąc tylko zimę.
Spotkam Cię każdego wieczoru
poczuję ten dreszcz, kiedy w myślach usłyszę serca szept.
Tak nie rzeczywiste, uwierzę!
Kiedy woń twoją poczuję.

Każde bicie twego serca, każdy dźwięk,
padnę do twych stóp, aby czuć karmę twych słów!
Proszę mów do mnie, proszę przechadzaj się w mej głowie.

Kiedy zapuka tęsknota, za oknem do pokoju wejdzie jesień złota
i tak będę Cię kochał, dusza moja tak Cię potrzebuje!!!
W wędrówce zagubiony, w muzyce wichrem ochrzczony.
Nawet gdy Cię nie czuję wiem, dla Ciebie poświecę
wszystko co mam
 i mogę mieć,
 byle tyle z Tobą rankiem po łące biec.
Przebiję szklaną pułapkę, okryje szczerością ,
mokre stopy oddechem osuszę.

Kiedy wejdzie do serca smutek zwołam go,
usiądę gdzieś w górach i opowiem Ci,
że gotów jestem dla Ciebie do piekła pójść po drodze szklanej
niosącej każdego nowego kroku otwartą ranę.

 Wejdę do czeluści Hadesu
przepłynę Styks, by dochować Tobie wierności przyrzeczenia.
Każde bicie serca niesie nową drogę,
nawet gdy istniej tylko zgiełk sprzeczności myśli,
odnajdę Cię pomimo, że słyszę tylko
każde bicie twego serca, którego tu obok nie ma!!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.