sobota, 29 września 2007

Tak daleko a jednak tak blisko!!!



Tak daleko a jednak tak blisko!!!
Jestem tak daleko od serc które tak mocno są mi bliskie
Od ukochanych jestem tak daleko
Tęsknota i smutek wyciszenie i zaduma nad moim życiem…
Wszyscy są obcy nikt nie mówi Kocham
Uśmiech na twarzy dawno znikł
Jestem tak daleko od serc które tak mocno są mi bliskie
Od ludzi których kocham tęsknie każdego dnia kiedy tylko otwieram swoje oczy
Kiedy patrzę na fotografię tak doceniam tych wszystkich którzy pozostali gdzieś daleko
Tęsknota płonie morze wspomnień otacza myśli
Moją jedyną osobą ze mną jest Bóg
Tylko on nade mną on widzi on słyszy on mnie Kocha

Zanoszę do niego swoje serce całe swoją wielką miłość
Zawdzięczam mu całe życie i to że pozwala mi budzić się każdego nowego dnia
Miłość do niego przezwycięża ból i tęsknotę cierpienie i smutek
Wierzę w niego bo On mną kieruje ufam tylko Mu bo nigdy mnie nie zawodzi.
On mym jedynym oparciem w całym tym złym świecie
Gdy z nim rozmawiam w modlitwie słyszę swoje sumienie
Wewnętrzny głos, który mówi jak mam przez życie iść
Kiedy rozmawiam czuję jego siłę potęgę i dobroć
Nie przestane w niego wierzyć bo Kocham Go!
Każdy kto nie wierzy nie zrozumie
Każdy kto niemówi do niego - wątpi tylko Ci co ufają nadzieję w Nim pokładają :
Zrozumieją co tu napisałem tych parę słów prosto z głębi swojego serca…




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.