środa, 28 listopada 2007

Doceniam teraz wszystko co straciłem


Przepraszam Cię za słowa które raniły za myśli tak obojętne
Żałuje tych chwil choć nasze serca dzieli lodu setki mil
Nie ceniłem twoich łez nie dostrzegłem ich piękna
Przez nie teraz zrozumiałem że tak bardzo kochałem
Ty płakałaś Ty cierpiałaś przez moje przykre słowa
Twój jedna łza nie warta jest mnie twoje łzy nie warte są mojego życia
twoja jedna łza to teraz me cierpienie wielkie zamartwienie…
Teraz wiem co znaczy łza co znaczą ich setki…
Siedzę zamyślony siedzę taki zagubiony w wspomnieniach
Każdy dzień z Toba teraz wiedzę każde słowo twe teraz słyszę…
Tak… tak… teraz o tym pisze teraz o tym mówię
Patrzyłaś na mnie niebiańskimi oczami ale gdy…
Łzy płynęły gdy po policzku spadały tyle nieszczęścia w sobie miały
One teraz do mnie dotarły choć było ich tak mało znaczyły tak dużo…
Doceniam teraz wszystko co straciłem co nigdy nie powróci…


 









Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.