środa, 9 stycznia 2008

miłość...



Jesteś moimi myślami, moimi słowami, spełnionymi marzeniami.
Wtedy gdy po raz pierwszy spojrzałaś - pouczyłem ogromne ciepło
ty nie jesteś moim snem złudzeniem, wymysłem… jesteś mym spełnieniem…
Twój delikatny dotyk działa na me serce niczym narkotyk
czuję Cię w powietrzu, słyszę Cię w myślach - oddycham tylko tobą.
Miłość to uczucie które było mi nie dane wcześniej
lecz teraz to wiem że jesteś pierwszą którą tak bardzo kocham uczucie które mi dałaś jest kwiatem róży, spadająca gwiazdą, spełnieniem marzeń - moją ostoją tego ziemskiego życia.
Czym jest uczucie? czym jest nasza miłość?
płatkiem róży, szumem trawy, zapachem konwalii,
śpiewem słowika, tańcem do białego rana.
Kiedy łza - uczucie zwycięża
kiedy smutki twój uśmiech rozwesela
kiedy moje życie traci sens
ja wiem że twoje serce dla mnie jest i mam dla kogo żyć…

Miłość nie jedno ma imię…
nie jedno mówi…
nie jedno wybacza…
czasami mówi przez łzy…
czasem przez ciszę i trzaśnięcie drzwi…
przez słowa przepraszam, wybacz mi
lecz tacy już jesteśmy my – zakochani.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.