środa, 9 stycznia 2008

Przyjaciele... i Przyjaźń...



Rozmowa bez tajemnic szczerość i ogrom zaufania
słowa z serca płynące smutki i radości - rady
gdy trudy życia zmieniają wszytko -pomoc
wyrzeczenia oka nie zmrużenia zmartwienia
gdy ogromne przygnębienie drugiej osoby radości pociesznie
Kolega, koleżanka nie znaczy tyle co przyjaciel
Zaufanie pomoc i wielkie oddanie to także tajemnicy dochowanie...

Brak zazdrości, niepotrzebnych złości rodzących same przykrości
taka osoba nie cieszy się z krzywdy nie mówi w brew tylko wysłucham
czasami cisza gdy nic nie mówi oznacza tez bardzo wiele
Przyjaciel, przyjaciółka to skarb który trzeba szanować
Czy dzień czy noc kiedy potrzebna nam pomoc
czy mrok czy łzy on czy ona zawsze gotowa wysłuchać, powiedzieć, pocieszyć...

Pamiętać trzeba że to co nam dane mamy zachować i odwzajemnić
bierzemy na siebie także kogoś cierpienie w smutku zniewolenie
tak jak nam pomoc była dana tak my teraz ja dajmy bez wymówek
bez zamyśleń wyciągniemy rękę gdy nasz przyjaciel jej potrzebuje.

Przyjaźń to wspólne spacery, rozmowy po kres nocy
marzenia próba wyjaśnienia sensu naszego istnienia.
Pewność że jest osoba która jest aniołem stróżem
aniołem bez którego nasze ziemskie życie by nie miało celu.
Nie mamy ich wielu dlatego szacunek i odwzajemnienie
przezwyciężą nie jedno cierpienie...


Ten wiersz dedykuję wszystkim moim przyjaciołom, bez których w trudnych sytuacjach nie dał bym rady, a wiem że zawsze mogę na was liczyć i wy na mnie też... Dziękuje za to co robicie dla mnie... :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.