poniedziałek, 28 stycznia 2008

ten jeden uśmiech ta jedyna miłość...



Spotkałem Cię raz... czarujący uśmiech a jej twarz
nie wiem jak na imię ta dziewczyna ma czy jest sama?
Jej twarz jej uśmiech jej radość...
jednak może nie odnajdę Cię nie zobaczę tych oczu
nie zobaczę tej twarzy nigdy Cie nie spotkam
może to druga połowa może to me życia spełnienie
słodki kwiat jasny blask spadające grad gwiazd
twój uśmiech chcę widzieć twoje słowa słyszeć piosenki Ci nucić
usłysz mój głos pozwól memu sercu szybciej bić
dla Ciebie skrzydła rozłożę dla Ciebie tak naprawdę chce żyć – bądź ze mną
Twój uśmiech mnie zadziwił twój uśmiech mnie rozkołysał
twój uśmiech stał się moją myślą chcę usłyszeć twój głos chcę zobaczyć twoje piękno
Spotkałem Cię przypadkiem zobaczyłem słowa które mówisz widziałem Cię przez chwilę
od tąt nie przestaje myśleć o tobie tak bardzo chciałbym przytulić Cię w swych ramionach
Lecz nie wiem czy uda mi się odnaleźć Cię jesteś tak daleko lecz ja odnajdę Cię
Nie znasz mnie wcale, nie wiesz kim jestem lecz po to jest ten świat chcę zobaczyć Twój uśmiech…
Nie zapomnę tego uśmiechu nie zapomnę tych słów jestem zauroczony anielskim spojrzeniem
głębokim uśmiechem marzę żeby Cię spotkać
lecz to mi się uda dobrze wiem Przytule Cię
w swych ramionach usłyszę twój głos odnajdę Cię po kres tego świata…

1 komentarz:

  1. hejak ;] fajny blog fajne teksty ... docieraja do srodka serca ... czuje to samo co ty wiec chyba dlatego tak mi sie podoba ;) pozdrawiam ;) 3m sie ;] i zapraszam na moj blog i komentarza troche długo tam nie byłam ale nic sie nie zmianiło .. ;] www.magdula-14.blog.onet.pl

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.