niedziela, 17 lutego 2008

Pewnego dnia żwirową drogą...



 Niebo gwiazdy a księżyc patrzy na mnie swym potężny okiem
pod nogami piasek żwirowa droga wokoło szumiąca woda i wielki las - obok Nas
Serce moje biło jak szalone pamiętam tą chwile czuję to teraz
one są mi tak bliskie tak bardzo bym chciał przeżyć to jeszcze raz.

Ty o tym nie wiesz że moje myśli z Tobą są, nie wiesz że ja nadal Cię potrzebuje
Tyle chciałbym powiedzieć tyle wykrzyczeć ale nie potrafię nie mogę...
Najbardziej pamiętam Twoje słowa twoje spojrzenie twoje zamyślenie...
Jesteś daleko ale nie dla serca mego
jesteś gdzieś we mgle a ja cały czas szukam Cię.



Taka cudowna różana twarz, oczy duszy błękitny kwiat
chcę powrócić z tobą w te miejsca jeszcze raz przeżyć uczucie najpiękniejsze.
Daj mi ostatnia prawdziwą nadzieje będę kochał się w Tobie nigdy tych chwil nie zapomnę!
Jesteś moim natchnieniem lekiem na zwątpienie siłą mojego serca...

Chciałbym przytulić w ramionach cała ciebie
złapać Cię za rękę poczuć twoją cieplutką dłoń
Czy nadejdzie taki dzień że ja spotkam usłyszę przytulę Cię.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.