poniedziałek, 18 lutego 2008

Fotografia jedno niewielkie zdjęcie...



Czy jestem zakochany gdy patrzę na fotografię
wpatruje się w Twoje oczy ten kawałek papieru znaczy tak wiele
W tej fotografii jest ukryta moja miłość
wierzę w cud kiedy zobaczę znowu Cię
Twój blask pamiętasz twoje włosy rozwiewał wiatr...
Pragnienie się nie spełniło a tak wiele znaczyło...

Teraz cisza słyszę każdy dźwięk w sercu prawdziwy lęk
nie potrafię odnaleźć się w ciągu dnia, każdej nocy chcę zobaczyć Cię
Kiedy to wszystko skończy się kiedy odnajdę Ciebie dziewczyno...
Już minęło tyle lat a jesteś mi ta bliska nie ukrywam chcę dosięgnąć z Toba gwiazd.

Kiedy wyśni mi się ten dzień kiedy spotkamy się,
lecz każdy dzień sprawia ból widzę tylko we śnie
każdy dzień bez ciebie to pusty kartek sztos
każda noc to moja w sercu złość

Gdybyś była moją łzą - nie płakał bym nigdy
strach że stracę Cię nie pozwolił by mi.
W Tobie pokładam swoje życie myślę o tym co przyniesie mi kolejny dzień.
Cały świat każe spróbować jeszcze raz
rozkuć w sercu lodowaty głaz...

Dlaczego wspomnienia nie pozwalają mi normalnie żyć
dlaczego przed oczami cały czas mam twoją twarz
Bóg na to patrzy nic nie chce powiedzieć a moje wspomnienia ciągle wracają
Znaczysz tak wiele chciałbym powiedzieć spróbujmy jeszcze raz
Nigdy nie znajdę prawdziwego domu
moje serce umysł i dusza będą podążać za Tobą
w moją prawdziwą nieskończoność.



1 komentarz:

  1. taa to życie nie jest za łatwe. fajny blog wpadnij tu http://samotna-kate.blog.onet.pl/

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.