wtorek, 11 marca 2008

przyrzekając sobie miłość do końca naszych ziemskich dni...



Chcę pokazać Ci jak świat piękny jest
jak realizować marzenia dawać siły gdy zwątpienia.
Noc tulić do snu chcę...
Dzień spoglądając i widząc słońce w Tobie...
Pokaże Ci jak to jest kochać bez granic
jak ufać jak obdarować całusem za nic...
Przytulając się szepcząc kocham Cię
dobrze wiem co czuję gdy jesteś tu!

To w środku gdzieś słyszę Cię
twój głos szepcze mi jak mam szczęśliwie żyć.
Budząc się widzę obraz kobiety tak bardzo bliskiej mi
czekam na chwile kiedy pocałujesz mnie.
Nauczyłem się jak żyć jak z Tobą przez życie iść.

Dał bym Tobie wszystko; wiem co to poświęcenie
Wiem czym nasze uczucie czego symbolem
splecione ręce nocne spacery wspólne plany
głęboki spojrzenia ogromnie sile bicie serca...
Każdy to wie czym jest miłość dzięki niej jesteś Ty i jestem Ja...

Najpiękniejsze jest tęsknić wtedy widząc kim dla siebie jesteśmy
jak wiele znaczymy jak bardzo kochamy...
Wtedy odkrywam te wszystkie nasze piękne dni
wracają cieplutkie bezcenne wspólne nasze chwile...
Połączmy nasze dłonie przyrzekając sobie miłość do końca naszych ziemskich dni...




Wiersz ten dedykuje wszystkim zakochanym, którzy wiedzą co oznacza prawdziwa miłość...
Każda chwila razem, każda minuta tęsknoty
Wspólnete piękne słowa, które łączą - Kocham Cię...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.