niedziela, 19 października 2008

Pytania bez odpowiedzi


Powiedz mi wietrze jak będzie wyglądać moje dalsze życie?
powiedzcie mi liście szeleszczące spadające
co spotka mnie jutrzejszego dnia?
Czy ty księżycu będziesz mi świecił w nocy
a ty słońce czy ogrzejesz mnie swoimi promieniami?
a czy Ty Panie Boże będziesz chronił mnie?
Pytania bez odpowiedzi…

Wietrze przemierzasz krajny powiedz co widzisz?
Liście spadające szeleszczące co czujecie rodząc się każdego roku?
Księżycu jesteś tak stary czy wyjawisz mi tajemnice ziemskiego życia?
A ty słoneczko zaszczepisz we mnie jeden swój promyczek?
Panie Boże wskażesz mi jak żyć?
Pytania bez odpowiedzi…

Jestem tylko człowiekiem ziemska małą istotą
Jestem nikim patrząc na potęgę słońca
Jestem malusieńki przy księżycu
Jestem wątpiącym, który czasami błądzi...

Czasami dręczą mnie pytania na które nie znajduje odpowiedzi
Zagłębiam się w myślach, szukając rozwiązań lecz ich nie znajduje
wtedy tylko z szuflady wyjmuje kartkę białą jak śnieg
pióro, delikatne i piszę słowa z duszy wyjęte jedwabne...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.