wtorek, 25 listopada 2008

Księżniczka

Zamknięta w zamku na wyspie cieni
w wierzy wysokiej, na skrawku zieleni
Płacze siedząc w małym otwartym oknie
czekając na śmierć wypatrując się w morze
fale rozbite o brzeg uderzają w nią.

Modlitwa i wiara tez nic nie dała 
została przez bogów nie słyszana
W księżycową noc kiedy blask
promieniami oplata wierzę a mgła spowiła
cała ziemie słychać jest płacz cichutkie szeptanie
Dziewczyny uwiezionej w wierzy na wyspie cieni.

Jej płacz roznoszą drzewa, jej słowa ptaki
wiatr niesie ten cichy szept daleko w morze
tylko sprawiedliwy o sercu bez skazy
jest w stanie otworzyć jej duszy prawdziwe drzwi
uwalniając od płaczu i szeptu
Tylko on ma klucz i otworzy zamek
likwidując klątwę która trwa po dziś czas 
nie znalazł się nikt kto był by sprawiedliwości wart.

Zamknięta tam pozostanie jej płacz 
szepty będą słyszane, w morze niesione
drzewa będą mówić, a wiatr nieść
jedną tylko wieść o dziewczynie uwięzionej
w wierzy na wyspie cieni.

3 komentarze:

  1. Po osobie, która powołuje się na autorytet JP2 i dodatkowo zamiesza informację "Wiersze tu zawarte nie mogą być kopiowane i powielane zgodnie z Polskim prawem autorskim. Zastrzegam sobie prawa do słów tu zawartych. Kamil Mazurkieiwicz Ustawa z dnia 4 lutego 1994 r. o prawie autorskim i prawach pokrewnych (Dz. U. 1994 r., Nr 24, poz. 83 ze zmianami)."
    ....spodziewałbym się większego poszanowania cudzych praw. Proszę o niezwłoczne usunięcie zamieszczonego tu zdjęcia zamku Hohenzollern, którego jestem autorem i które zostało bez żadnego pytania skopiowane z mojej strony.

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam zdjęcia usunołem przepraszam za niepotrzebne nerwy powiem szczerze iż zrobiłem to nie specjalnie lecz przypadkowo znlazłem je na google grafika a że fotografia była śliczna postanowiłem dołaczyć ją do wiersza. Jeśli chodzi o ustawę to tyczy się ona tylko do wierszy nie grafiki zamieszczanej ja nie jestem autorem grafiki która zamieszczam na stronie, w najbliższych dniach dodam takie sprostowanie. Jeszcze raz przepraszam. Zyczę miłego dnia.

    OdpowiedzUsuń
  3. ok. nie ma problemu. W google wyszukując obrazy zawsze masz link do strony. Lepiej zawsze zapytać, aby uniknąć nieporozumień. Tym bardziej, że w wielu przypadkach po zapytaniu otrzymuje się pozytywną odpowiedź. p.R

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.