poniedziałek, 17 listopada 2008

Marzenia


Siedząc o północy i patrząc w gwiaździste niebo
wypatrując spadającej gwiazdy obdarowanej marzeniami
patrząc w jasna noc na świat oblany blaskiem księżyca
cóż za cisza , odpoczynek i sen dla wielu z nas
jednak nie dla mnie siedząc pisząc słów kilka
marzę bo marzenia to najpiękniejsze co posiada człowiek
Nie można ich dotknąć, nie można ich kupić
nikt ich nie odbierze, zrodzone w sercu
zrodzone w myślach marzenia bez których nie można żyć.

Czy łzy, czy ból
wolność czy kajdany
uśmiech czy płacz
życie i śmierć
w marzeniach położone nadzieje
wytyczone cele, początki drogi
które zaprowadzą do zwycięstwa sukcesu
miłości szczęścia do radości.

Patrzę w niebo całe czekając na swą gwiazdę
wypatruje jej bo mam 3 życzenia
bardzo proste bardzo błahe
zdrowie - lekarstwo w każdej chorobie
miłość - w sercu i duchu
pokój - by człowiek miłował człowieka
Posiedzę jeszcze troszkę
aż spadnie ta jedyna i prawdziwa.

Tak ja wierzę w spełnienie marzeń
pozwala mi to rano wstać
pozwala dalej w mym życiu trwać
Nawet kiedy brakuje mi sił - marzę
One dają mi nadzieję na zwątpienie
Są kierunkowskazem no mej małej drodze
Marzyć znaczy chcieć marzyć to istnieć
marzyć to rozwijać własnego siebie...


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.