niedziela, 11 stycznia 2009

Letnia miłość


Słodycz miodu idę narwać jabłek do ogrodu
zrywam tylko najpiękniejsze bo dla Ciebie
Wisienek kilka a na deser moja miła
jeszcze wstąpię na lakę kwiecistą urwę
trochę chabrów i maków czerwonych
rumianków, i bzu pachnącego
dam Ci kiedy zamkniesz oczy 
witając mnie...


Uwiodłaś serce moje zakochane w Tobie
Zakochany duchem, szybuję po niebie
niosą mnie skrzydła białe.
Lecę ku gorącemu słońcu, 
pada ciepły pachnący deszcz
tęcza w pryzmacie kolorów 
daleko gdzieś grzmot letniego upału...

Widzę z góry kobietę tak bliską mojemu sercu
rozwiane włosy, delikatną twarz ślicznego anioła
czuję całym sobą, patrzę twoimi oczami
pachniesz jak te łąki kwieciste
lasy szumiące, niebo błękitne
leciutka jak motyle malutkie
tak delikatna jak ich skrzydła wątlutkie...

Śpiewam pieśń Tobie usłysz ją proszę
na skrzypcach wiatru ułożyłem melodie
smyczkiem jest szum traw 
rozbitych na jeziorze fal...

4 komentarze:

  1. weszłam-właściwie przypadkiem... przeyczytałam-zaledwie kilka wierszy...część z nich hmm-muszę przyznać zainteresowała mnie, a nawet zaintrygowała :) sama czasami coś napiszę i wiem, jaką to może sprawiać radość, dawać przyjemność, a więc życzę w dalszym ciągu czerpania tej, jakże wielkiej radości, jaką daje pisanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ej, Kamil Ty naprawdę masz talent bardzo ładne wiersze... Jakbym mogła coś zasugerować... może jakiś podkład muzyczny? Posłuchaj np. Yurima - River flows on you... Ta muzyka jest podobna do Twoich wierszy., Smutna ale z nadzieją... POZDRAWIAM.
    PS. Jestem tu pierwszy raz, słyszałam o tym blogu, ale nikt mi nie pokazał na jakiej stronie. Będe częściej tu gościła. M.

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej swietnie piszesz:) z taka nadzije, z takim przekonaniem ze wszystko jest piekne:) piszesz zawsze tak o kobietach jakbysmy byly jakims cudem, aniolem, kims doskonalym... zwracasz sie do mezczyzn zeby popatrzyli na nas wszystkie inaczej. mam prosbe napisz cos dla kobiet, bo patrzac na otaczajacych mnie ludzi widze ostatnio ze wiekszosc to dziewczyny kzywdza chlopakow(oni czesciowo sa temu winni, ale tylko czesciowo) i pozniej same przez to cierpia. oczywiscie zrobisz jak zechcesz, pozatym dziwne by bylo gdybys tak pisal o facetach:) ale napisz o zachowaniu kobiet:) wiem mozesz napisac zebym sama to zrobila ale ja nie umiem tak pieknie jak ty:) pozdrawiam J.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dziekuję za wszystkie miłe słowa :) i wskazówki od razu odpowiem na pewne sugestie.Podkład muzyczny mogę zmmienić tylko jako ulubiona muzyka artysta Yurima zachwyca pieknym wykonaniem muzyka naprawdę jest przyjemna i bedę przy niej pisał, - sugestia bardzo trafna muzyka podobna do wierszy:)
    Jeśli chodzi o ostatni komentarz to napiszę takie wiersze bo zgadzam się z tym że częsciowo kobiety wpływają tak na facetów co prowadzi ich potem do takich czynów i słów które ranią płeć piekną:) Spróbuję to uchwycić:)
    Jeszcze raz dziekuję za bardzo miłe komentarze dzieki nim wiem że moje słowa cos znaczą.Pozdrawiam Kamil.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.