poniedziałek, 26 stycznia 2009

Stracić


Pamiętam twoją śliczną twarz 
to przecież ja układałem Cię do snu 
byłaś letnim powiewem czekoladowym deserem
Tobie założyłem korale miłości
twój głos był przy mnie w podróży
moja siła była z Tobą 
uczucia, oddanie kiedy choroba zajrzała głęboko w oczy
nie potrafiłem rano wstać nie patrząc w twoje zdjęcie
wiesz kim dla mnie byłaś
 nadzieją na lepsze życie
wiesz ja nikogo tak nie kochałem
wzbijałem swoje skrzydła w powietrze 
unosząc się w błękicie nieba
zapominałem że jestem ziemskim człowiekiem.

Wiesz kim teraz jestem?
uschniętym kwiatem wyrzuconym na śmietnik
stłumionym wiatrem zamkniętym w słoiku
słowami zakopanymi w czarnej ziemi
człowiekiem któremu odebrałaś serce
zabiłaś anioła, który pragnął szczęścia...


3 komentarze:

  1. Piękne i smutne.

    Bóg nie wiedział, ilu problemów sprawi mężczyznom stwarzając kobiete"
    / Sabina

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaaa swietne to jest, smutne ale prawdziwe, bardzo prawdziwe... bede sie powtarzac juz ktorys raz ale musze... piszesz poprostu pieknie, o wszystkim:)

    OdpowiedzUsuń
  3. "Jakie to uczucie, kiedy tracimy miłość? Jakie to uczucie, kiedy ukochana osoba nas opuszcza? - pytasz
    Odpowiem ci. To tak jakbyś został zrzucony z miękkiego, delikatnego obłoku na twardy i zimny grunt.
    Bolesny upadek z dużej wysokości..."

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.