niedziela, 15 lutego 2009

Przezyć sto lat


Chciałbym przeżyć z Toba całe sto lat 
wiosennego dnia czy letniego wieczoru
jesiennego ranka czy zimowej nocy
zagubiony wśród minionych lat 
straconych od życia szans
tykający czas żal straconych chwil
moje dni to cała jesteś Ty
mglistego dnia bez Ciebie zagubię się
przy Tobie tylko chcę żyć
bo mój cały świat to jesteś Ty...
Dla Ciebie popełnię największy grzech
bo bez Ciebie nie chcę żyć.

Przy Tobie raźniej jest w życiu trwać
twoja uśmiechniętą twarz czasem też płacz
lecz jesteś w moim sercu.
Tylko chwile z Toba tworzą mój świat.
Zegarek pokazuje jak szybko biegnie czas
lecz tylko z Tobą chcę przeżyć sto lat.

2 komentarze:

  1. cudnie potrafisz pokazać słowami jakie są twoje odczucia... ten właśnie wiersz najbardziej mi się podoba... ;)
    zgadza się - ze mnie to początkowa "poetka" ;) i oczywiście możesz sobie umieścić linka ;)
    pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Pieke odanie slowami uczucia

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.