poniedziałek, 16 marca 2009

czy to miłość? czy zakochanie?



Opowiedz mi opowiedz mi 
kim Ty tak naprawdę jesteś?
Powiedz mi też czym serce twoje oplecione
czy miłością? czy zazdrością? 
czy dobrocią? czy potężną złością?
Powiedz mi powiedz 
o swoim świecie, o wakacyjnym bilecie
na kres świata, i kogo szukasz tam?

Patrzysz na mnie tak łagodnie
trzymasz moją dłoń
powiedz mi powiedz
czy Ty kochasz mnie?
powiedz mi powiedz
czujesz coś do mnie?
powiedz mi powiedz
wyszeptaj to proszę!

Włosy poprawiasz, uśmiechasz krągła buzię
lecz nie mówisz nic łagodnie patrząc w oczy
powiedz mi powiedz
czy to miłość? czy zakochanie?


2 komentarze:

  1. monolog składający się z wielu często zadawanych pytań...
    ładny, podoba mi się.. tak lekko się czyta... :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Sama często zadaje sobie to pytanie.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.