piątek, 15 maja 2009

Spotkanie


I  już wszystko umówione, 
Miejsce, czas i dzień 
Pozostało tylko czekać 
Aż spełni się nasz sen. 
Czas powoli płynie 
Zniecierpliwienie dręczy mnie. 
Czy pokochasz mnie taką jaka jestem? 
Czy spodobam Ci się? 
I nastaje ten dzień. 
Mój makijaż, twe ubranie, 
Wszystko ma być przygotowane. 
W końcu widzę Cie, 
Na Twej twarzy uśmiech się rysuje. 
Zamieniamy kilka słów. 
Już emocje upłynęły, 
Nagle słyszę: Kocham Cię! 
Teraz wszystko jest już dobrze, 
Spokój spływa na mą duszę. 
Wiem że On jest blisko mnie. 
Niech tak zawsze już zostanie. 
Już do końca moich dni 
Będę miło wspominała. 
Jak spotkałam się Ja i Ty .

Wiersz który zamieszczam jest pierwszym dziełem autorstwa młodej poetki, Justyny R. :)
Słowa te przepełnione są chwilą, którą przeżył, przeżywa, badź jest przed nim,
każdy kto w swoich skrzydłach poczuje uczucie.
Justyna życzę połamania pióra w twojej drodze poezji...

2 komentarze:

  1. Wiersz mojego autorstwa:

    „Dotyk miłości”

    Idę samotnie w deszczu ulicą
    Otoczony zewsząd miłością
    Mijając zakochane pary
    Spoglądam na nie z zazdrością
    Nagle z pośród tysiąca twarzy
    Widzę tylko tę jedną
    Nie mogę oderwać od niej oczu,
    Bo nad tym nie panuję
    Czuje dziwny błogostan
    I motylki w brzuchu fruwające
    Nagle czuje jak cherubin
    Ze swego łuku do mnie celuje
    Widzę wszystko w kolorach tęczy
    Jak na bajkowej łące?
    Mam marzenie jedno by
    Ona była tam tylko ze mną.

    Pozdrawiam Szymon K.

    OdpowiedzUsuń
  2. Szymon śliczny wiersz, czemu Ty nie prowadzisz bloga?Piszesz tyle fajnych wierszy zastanów się nad tym to wspaniałe móc opisywać nasze emocje słowami, pokazuje to nasze człowieczeństwo, siłe umysłu no i wrażliwość :) pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.