niedziela, 12 lipca 2009

Każda noc i nowy dzień


Każda noc niesie nowy sen
każdy dzień tworzy nowy sens
Budząc się zapominasz poprzedni dzień.
Nowe szanse Ty w dłoniach trzymasz swoje życie.

Pozwól opleść się gorącemu słońcu,
posłuchaj opery porannych ptaków,
złap oddech rześkiego powietrza,
niech wiatr będzie twym przyjacielem!
Niosąc Cię na obłokach niebiańskiego błękitu
zabarwi twój dotychczasowy świat
otworzy szeroko oczy na piękno życia.

Nowy dzień nowe szanse
nowe marzenia, właśnie zrodziła się nadzieja.
nakreślone możliwości, złapane w sercu radości
wytyczają nową ścieżkę trochę uśmiechu
szczypta fantazji a dla smaku iskierka miłości.

4 komentarze:

  1. Nadzieją matką głupich jak to się mówi, ja już ją straciłam.

    OdpowiedzUsuń
  2. nawet na nutkę miłości straciłam juz nadzieje:( ale wiersz super :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Hej dawno tu nie byłam. Fajne wiersze, ale ten mi się chyba najbardzej podobał:) Każdy dzień niesie coś innego. Zawsze jak jest mi źle, wieczorem kiedy kłade się spać tak strasznie mi smutno, ale rano budze się i wiem że to już inny dzień, nowy i musi być lepiej. Bo wkońcu po każdej burzy wychodzi słońce:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja powiem tak mam na blogu już znajomego, który prowadzi dwa blogi. Jeden to tylko wiersze jego autorstwa, a drugi to opisywanie życia i mnie się wydaje, że taki sposób bardziej mi odpowiada. Bedziesz mógł spokojnie rozgraniczyc wiersze od refleksji na inne tematy, ale wybór należy do Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.