sobota, 11 lipca 2009


Kocham Cię to tak wiele wiem...
Słowa niosą z sobą magiczną siłę
z nieba spada cudowny deszcz.
Świat ozdobiony tysiącem tęczowych kolorów
ten czas to nasz wspólny raj.
Budzi nas świt nowy dzień
Ty jesteś ja jestem
to nie bajka, fikcyjna rzeczywistość.
Pragnę by zatrzymał się czas
by nasze serca biły szalonym taktem.
Tulisz mnie, zostawiasz na ustach słodki ślad
smakujesz czekoladą, a może czereśniami
może zielonymi jabłkami, słodkimi jagodami.
Pachniesz jak róża, może polny mak,
może jesteś chabrem, a może rumiankiem.
Kiedy słyszę twój głos zastanawiam się?
czy to skrzypce, wiolonczelą, może gitara?
Tworzysz zapach, smak, i dźwięk
tworzysz mój cały świat...
Dziś troszkę pozytywizmu od rana skąd on się wziął może ze snu :) 
nie mam pojęcia ale pomyślałem że napisze coś - sam nie wiedziałem co i proszę 
wyszło coś o miłości no bo przecież o czym by pisać jak nie o miłości cudownej.
Mam nadzieje że każdy ma dziś taki humorek a jeśli nie to właśnie tego wam życzę!
A sam osobiście mam nadzieje że utrzymam go do końca dnia :)

4 komentarze:

  1. hm...mój humorek dziś raczej takli sobie... ale uśiechnłam sie do tych Twoich słów-ładnie, bardzo łandie o tej miłosci napisałeś... ciepły uśmiehc zostawiam

    OdpowiedzUsuń
  2. Ślicznie napisałes o miłości zresztą wiesz,że masz duszę romantyka i to mi się w Tobie podoba :) Moj humorek jest dalje do d... na dodatek oczy mnie bolą i dopiero teraz weszlam na internet po praz pierwszy dzisiaj,ale nie dam się smutkowi i jade na imprezke z Iskrą:) mam nadzieję , że humorek dalej dopisuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kocham twoje wiersze i twoje myślenie, bo masz identyczne myśli jak ja tylko inny ciąg zdarzeń ;) Dzięki, że trafiłem na twojego Bloga i mam nadzieję, że nie będziesz się gniewał, że użyłem twojego wiersza na moim Photoblogu, w którym opisuję każdy dzień.
    http://live4love.photoblog.pl

    Pozdrawiam Serdecznie
    Paweł.

    OdpowiedzUsuń
  4. niby_brunetka14 lipca 2009 12:13

    po prostu cudnie.. hm.. taka miłość:)miło się czytało ten wierszyk:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.