czwartek, 10 grudnia 2009

Tęsknię


Tęsknie bo mam łzy,
które czuję jak płyną.
Chowam je wieczorami w poduszkę
zamknięty pośród pokoju krat.
Pan Bóg mi dał wielki dar
miłość która pokładam w Tobie.
Na piersi noszę srebrny krzyż
podarunek od złego z serca twego.
Za nim wyjechałem, nigdy nie myślałem
że tęsknota nie pozwoli mi w nocy spać.
Na skrzypcach zacznie grać melodię
ogromnej goryczy,
trzymany jak na smyczy
czasem braknie powietrza...

Tęsknie - nie potrafię bez Ciebie żyć.
Jestem tu a ty tam, czy dzień czy noc
na niebie milion gwiazd rankiem słońce.
Gdzie w tym wszystkim sens bez Ciebie?
Daję Ci swoje serce zabierz moją duszę
tam gdzie teraz jesteś.
Usiądź przy mnie choć na chwilę
proszę tylko tyle...

Kiedy słyszę w słuchawce twój głos
unoszę się ponad wszystko,
chcę być z Tobą teraz blisko.
Zostawię to wszystko...

2 komentarze:

  1. Istnieją na świecie osoby, najważniejsze dla serc naszych,
    osoby, dla których jesteśmy w stanie rzucić wszystko.
    Rzucić wszystko i biec w ich kierunku, aby choć przez krótką chwilę, pobyć z nimi, aby poczuć ciepło ich dłoni, aby ogrzać stęsknione serca...

    OdpowiedzUsuń
  2. Kamilu gdy wieczorna cisza zasiadzesz w fotelu z filiżanka ciepłej herbatki gdy juz zabrakło by mnie wspomnij sobie osóbkę która ciepło wspomina Cię ... Dziekuje że jesteś :* Asieńka_

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.