poniedziałek, 5 lipca 2010

Rodzina


Miłość to potęga tego świata,
kochać to dotykać nieboskłonu,
duchowe więzi, nucenie porannej pieśni.
Cudem jest każdy dzień pośród przytulenia.
Tak szeroko uśmiecham się,
gdy wyciągasz do mnie swoją dłoń.
Całuję usta, które smakiem przypominają
malinowy raj, porzeczkowy gaj,
jabłkowy sad, pachnący maj.
Kochać drugiego człowieka
budząc się dla niego,
Uczucie nie opisane.

Ten świat jest cały mój
składa się z dwóch serc
z kilku marzeń, i głębokiej wiary.


Marzę o rodzinie, o dziecku który szepta tato,
o żonie roześmianej, szczęśliwej kobiecie
bogini ogniska mojego Olimpu.
Pragnę dać tak wiele,
Pragnę robić wszystko bym miał rodzinę.
Moją ostoję, moją jedyną przystań.
Gdzie witać mnie będzie poranny uśmiech,
rozrzucone zabawki, pocałunek i dotyk.

Upadnę i powstanę, dla ukochanych
oddam swoje życie, chcę tylko w podzięce
szczęście w oczach, ukochanych...


3 komentarze:

  1. Najpiękniejszy cel w życiu człowieka... Najwspanialsze marzenie...

    Często wyobrażam sobie siebie w przyszłości... Zastanawiam się, czy jest mi pisane ieć własną rodzinę... Cudowne dzieci... Dom, w którym słychać ich radosny śmiech...

    Ach... marzenia... Marzenia są po to, aby je spełniać...

    Życzę Ci Kamilu, aby Ci się to udało... Po to żyjemy na tym świecie... Dajemy siebie innym, dajemy nowe życie... A potem los pozwala nam patrzeć, jak cząstka nas samych dojrzewa...

    Pięknie napisane, pozdrawiam Cię ciepło

    OdpowiedzUsuń
  2. Każdy z nas marzy o tym,żeby założyć kochającą się rodzinę, mieć dzieci, znaleźc wsparcie wśród najbliższych...I tego Tobie Kamilu serdecznie życzę!Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Rodzina jest w życiu oparciem, czymś co chroni, co daje siłę. Życzę ci Kamilu abyś tworząc własną rodzinę był dal niej oparciem, ochroną i siłą ale też by ta rodzina była nią dla Ciebie. Pozdrawiam. Szymon K.

    OdpowiedzUsuń

Jeśli chcesz napisz kilka słów...
Kamil M.